Job 33 van 36


Report this listing

Solliciteren



Technisch inkoper


Functie

  • Selecteren van leveranciers en onderhandelen over prijzen en voorwaarden.
  • Beoordelen van offertes op technische specificaties en kwaliteit.
  • Zorgen voor tijdige bestellingen.
  • Beheren van leveranciersprijzen in ons ERP-systeem.
  • Bewaken van levertijden en opvolgen van leveringen.
  • Stimuleren van communicatie en samenwerking met interne afdelingen zoals engineering en productie.
  • Optimaliseren van het inkoopproces en realiseren van kostenbesparingen.
  • Actief blijven in de markt en zoeken naar nieuwe leveranciers.

Bedrijfsprofiel:

Als Technisch Inkoper ben je verantwoordelijk voor het inkopen van technische producten en materialen die nodig zijn voor onze bedrijfsvoering. Je rapporteert aan de Group Procurement Manager. Kom jij ons team versterken?

Jouw profiel

  • Bachelor diploma in technische of bedrijfskundige richting.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Technisch inzicht en kennis van materialen en producten.
  • Sterke onderhandelingsvaardigheden en commercieel inzicht.
  • Vaardigheid in MS Office, vooral Excel.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en teamgeest.
  • Zelfstandig, proactief en resultaatgericht.
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...)
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

  • uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen Vydraulics. Een marktconform salaris en goede bijkomende voorwaarden (maaltijdcheques, fietslease, hospitalisatieverzekering, 20 vakantiedagen aangevuld met 15 ADV dagen).
  • Een informele werksfeer en een enthousiast team van collega’s.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht